Madelene

Molly växer

Kategori: Allmänt

Så det knakar. alla andra ser det och jag ser det också när jag tänker efter. Hon börjar se mindre valpig ut och mera "vuxen". Hon har börjat dregla ( inte så mysigt), hennes päls blir gulare och vågigare och hon orkar framförallt mkt mer.
 Vi kom nyss hem från en prmenad i regnet. Molly hatar verkligen att gå då det regnar, Man får nästan släppa med henne ut och hela vägen. Nu ligger hon och surar i soffan. :) Ja hon är en soff och säng hund. :)
Jag va hemma från jobbet idag för jag både pyton i både mage och huvud men nu känns det mycket bättre.
Bjussar på lite bilder från helgen. Stilstudie på Molly, Molly som surar efter hon har blivit duschad av mig och lite renovering. :) Vi har blivit insperead av Conny så nu äntligen händer det saker här. :)

  
Före och efter. Ursäkta den övriga röran. :)

   
Molly igår efter dusch och idag. :) 17 kg och 4 mån + 1 vecka

Kommentarer

  • Jenny och Dakira säger:

    Hon är ju så fin :o)



    Psst.. ser du nosen? ;)



    Kramar från Dakira

    2008-10-13 | 18:25:17
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/
  • Mysan säger:

    Ojj! Va stoor tjej hon är nu! Fiina :)

    2008-10-14 | 11:13:49
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/
  • Sofie & Tobias säger:

    Hjälp vad stor hon är! Hon kommer bli en rejäl tjej :) Vad fint ni gör i huset! Kommer ni och hälsar på oss härnere nån gång då? :)

    2008-10-16 | 12:30:03
  • Ida säger:

    ojj.. Vad Molly växer! 17 kg är inte illa! Hon är snart ikapp Aero ju, han väger bara 26 :)



    2008-10-20 | 20:50:10
    Bloggadress: http://www.luckylad.se

Kommentera inlägget här: