Madelene

En kanna kaffe?

Kategori: Allmänt

Ja tack! Är dödstrött!! Jag börjar undra om det är nått fel på vårat hus eller mig för jag är dödstrött varje morgon! Minns inte att det va så här illa innan vi flytta hit. Hm.. det är nått underligt iaf.
Vädret är då gråare än grått. Skit trist...
Ikväll ska jag då mig tid med Molly. Fara ut med henne i skogen och umgås på riktigt. Har dåligt samvete över att den senaste veckan ha jag inte haft tid till henne ordentligt så det har mest blivit Tobias som fått vara med henne. och det är ju trots allt mest min hund så jag borde ju dra det tyngre lasset. Men jag skyller på Formex och förberedelsena inför och efter det.
Imorse låg vi iaf och sov tillsammans i sängen när Tobias for på badhuset och simma. Jag vet att jag borde egentligen haka på när han är så hurtig och far och simmar. Men som sagt sängen är så jävla skön nuförtiden och så låg ju Molly Mys där och sov med mig. :)
Huvva.. det finns mkt saker som man borde. Jag har en hel ångest framkallande lista. Dö jobbigt att tänka på.
Till helgen får vi se vad som händer. Tobias jobbar så jag och Molly är solo.
Är visst en inflyttningfest i Umeå men jag har varken råd eller lust till det dessutom vill jag inte lämna bort Molly den här veckan också. Även om jag vet att hon har det super bra så är ju min hund mitt ansvar så då kan jag inte vara och ralla runt varje vecka hursom helst. Inte för att jag gör det så mycket egentligen heller. 
 Känner mig allmänt ur form. Blä.......

Bjuder på en mysig låt iaf. .:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: