Madelene

I´m back!

Kategori: Allmänt

Tog ett litet uppehåll i bloggandet där. Vem orkar skriva varje dag jämt och ständigt? Inte jag, finns så mkt annat att göra. :)
Iaf så idag har jag jobbat en stund, sedan gick jag och Molly till hennes "farfar och farmor". Jag lämnade henne där och mötte Jessi, erik och johan på akkan för en fika. :)
Kom nyss hem och tänkte ta tag i hemmet och maten tills Tobias slutar kl 18.00. Sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på. Förmodligen blir det nog en film med Jessi och Erik. :)
Imorgon ska jag och Jessi på loppis, eller second hand kanske låter trendigare?:) Ska se om jag hittar några fina grejer till stugan. Är som sagt helsåld på lantlig stil nu. :)
Ja.. vad mera? Orka inte skriva nå mer nu. ska se om jag får in nån bild istället.

Ha de!
Hm..det funkar inte! AHH! Hatar teknik tjafs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: