Madelene

Telia

Kategori: Allmänt

Hate it! Ringde en snubbe i somras och packa på mig SMS till alla. Skit bra ,ge mig det då tänkte jag och tänkte inte så mkt mer. Fick räkningen idag. 645 :-! Jo tackar! AVBESTÄLL NU!!
Men att avbeställa skiten va ju inte det lättaste. Har suttit och surfat på Telias hemsida i en halvtimma men tillslut hitta jag det. Suck.. jävla krångel. Men är man dum så får man skylla sig själv. :) Betala 99:-/månad för enbart gratis sms är jag inte sugen på.
Jag måste sluta falla för alla dessa snackade försäljare. Första anledningen till att jag har Telia numera va ju den där snyggingen på ICA. Hehe.. :)

Kommentarer

  • Ida säger:

    Kul att jag kan göra någon nyfiken :) Det satt verkligen super bra också. Haha, jag brukar alltid säga nej innan alla försäljare ens har hunnit säga sitt namn, brukar vara ganska effektivt :)

    2008-09-26 | 00:25:18
    Bloggadress: http://idaform.blogg.se/
  • Magda säger:

    underbar, det är vad du är :-D

    2008-09-26 | 08:01:14
  • Jennypenny säger:

    Jag håller med dig.

    Jag for på ICA ena dan... åsså dan efter för jag va ju tvungen att tänka på förslaget lite :-D Hahaha stört.



    Puss

    2008-09-26 | 08:09:47
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/
  • Emilie säger:

    Jag tror jag har fått det nu så du få bli stammis där nu ;) Ska försöka komma ihåg godiset då :P

    2008-09-26 | 14:06:13

Kommentera inlägget här: