Madelene

Måndag 6/4 2009

Kategori: Allmänt

Ja. Jobbade idag. Man är alltid lika off och förvirrad varje måndag när man jobbar bara varannan vecka. ;)
Satte upp mig som "vikarie" på Konsum. Så det kanske bli lite extra timmar där också nån gång emellanåt. Det lär nog börsen inte klaga över iaf.
Påsk ihelgen. Vi drar till fjällen. :) Ska bli skönt och jag hoppas på fint väder. Bara ett litet moln på himlen. Vem kan tänkas vilja titta till kissarna? Dom kräver inte mkt. Mat, vatten och lite kärlek. :)
"Skåningen" kommer hem på onsdag också!:) Vi måste försöka styra upp nått så vi kan ses. För man vet ju hur det är med såna här familje grejer som jul och påsk, poff så är dom över och man hann inte så mkt mer än att vara med just familjen.
Jag är partysugen. Minns inte när jag festa sist! Illa! Antingen är det väldigt länge sedan eller så är mitt minne väldigt dåligt. :) Kanske man skulle dragit ihop några och farit upp till Hemavan och brottats med alla norrmän?:)
Har en del partyskor som vill dansas i. :)
Nä nu ska jag och Molly gå och sova. Gubben for nyss iväg på nattskiftet. Vi gick en lång promenad ikväll nere på Uman med Molly. Det är så roligt när man kan gå på ställen där hon får va lös och springa hur hon vill. :)
Nighte..

Kommentarer

  • Mysan säger:

    En sväng till Hemavan borde vi absolut hinna tycker jag, ska försöka övertala lite av Umnäsfolket också. :) Blir säkert lite extra kul i Hemavan om vi drar dit och hinner med nån förfest..för jag tror några av "mina" norskar är där och eventuellt lite svenskon jag känner också :) Pöss babe! Ses snart!

    2009-04-06 | 22:08:14
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/
  • Sofie o Specs säger:

    svar: Tack! Han är ett riktigt snyggo! Du får ta en bild på Molly så man ser hela henne ifrån sidan :) Vi tränade såhär: Jag har en godis i handen och lät specs gnaga på den, samtidigt som jag flyttade tassarna både fram och bak. Svårt att förklara utan att visa :P Men jag haft turen att få massa hjälp av en kompis som vet hur golden ska stå. Det viktiga är att lära henne stå stilla medans en okänd människa tar på henne och kollar tänderna! :)

    2009-04-07 | 14:57:58
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: