Madelene

Mmmm

Kategori: Allmänt

Det här med rubriker är inte min grej längre så det blir bara ett enkelt mmm.. :)
Jag shoppa idag. Ja det va väl inte så ovanligt kanske utan snarare vad jag köpte. Träningskläder. Såna där man kan jogga/springa/aldrig kommer använda ener. :) Nä ja ska använda dom. Jag ska bli hurtbulle. Efter påsk. Det har jag lovat min pappa. :) Han har tagit bort kolhydraterna från sin mat och ringer hela tiden och berättar hur lätt och bra det är. I ett svagt ögonblick sa jag att jag skulle haka på. Efter påsk då. ;)

Jag och Jessi va och gick med våra dogs ikväll. Vi gjorde framsteg. Molly var lös utan att springa ihjäl stackars lilla Rasmus. Den är ju en viss storleksskillnad på dom numera. Men det gick kanon bra. :)

Tänker mkt på framtiden i dessa dagar. är jag nog långt ifrån ensamen om. Vad man ska göra? Vart ska man bo? Osv. Jag är lycklig här. Jag trivs här. Storuman är egentligen ett "sugigt" ställe på minst 100 olika sätt men jag gillar det ändå. Jag har ett bra jobb. Jag har min familj nära. Jag har mina vänner här (dom flesta är iaf inom några mils radie, en del har ju irrat iväg väldigt långt bort). Jag har Tobias. Jag har ett bra hus. Jag har mina fina djur.
Jag är inte direkt någon gambler. Är feg för att ta för stora risker och bara lämna allt som känns tryggt. Men som det ser ut idag vet man aldrig vad som kan hända med jobb osv. Så det skadar nog aldrig att fundera.
Pjuhh..vilket svammel. Inte blev man nå klokare av de heller.

Nu ska jag läsa Harry. Natti. :)

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Du funderar inte på att plugga nåt? :) Joina mig till hösten ,hehe .

    2009-04-09 | 22:45:09
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: