Madelene

!!

Kategori: Allmänt

Läste tyvärr ut boken igår och mina böcker kommer nog inte förens nästa vecka. Så jag får helt enkelt försöka stå ut med det. Men medans jag väntar tittar jag på allt som finns på youtube och kommande filmen. :) Ja jag tittar nog på allt som finns om allt...gud att man kan bli som 14 igen för en dum bok..?:)
Har nyss varit ute med Molly på en promenad. Söt gumman gick ut på bryggan i gamla båthamn och såg en stoor pinne i vattnet. Självklart skulle hon simma ut och hämta den. Synd jag glömt kameran hemma.
Nu ska jag tokstäda tills gubben slutar för då har han lovat se Twiglight med mig. :) Stackarn..

Längtar....

Grabbarna har släpp en video till guldlåten. :) Lite Grease inspererad?

Kommentarer

  • Jenny säger:

    WHAAAAAA!!!!! Jag vill se filmen nu. Vi måste bänka oss framför tv:n men en stooor skål med popcorn när filmen kommer:)

    2009-08-20 | 20:17:32
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: