Madelene

Vardagen

Kategori: Allmänt

Semestern är över och man är tillbakas på jobbet. Som lite ironi på allt så sken solen som aldrig förr idag och det var stekhet tills man sluta jobba då självklart. Jag och Molly har nyss kommit in från en skogspromenad som blev väldigt blöt, det började spöregna. Men lika glad va hon för det. :)
Känns lite tungt att börja jobba igen men så är det nog för alla efter semestern...Sedan vill man gärna veta hur allt kommer bli här framöver. Ovisshet är jobbigt.
Har haft en bra semester även om vi inte har gjort allt vi hade tänkt. Vi och planera går inte riktigt ihop. :)
Som tex i helgen. Vi va i Umeå hos Manne och Emma. Planen för lördagen va Nolia och sedan köpa en husvagn i Övik och fara på Yran. Ja behöver jag säga att det blev pannkaka av allt. :) Fast dom köpte iof husvagnen men det är en annan saga.
Min kamera på mobilen är trasig och jag har fortfarande inte köpt mig nån systemkamera som jag vill ha. Kameralöst med andra ord. Trist. Eller jag har min gamla digis men den har så kasst batteri.
Nu ska jag städa upp lite i vårat kaos innan jag ska hämta Tobias på bussstation. Han kommer från Umeå där dom hållit på med projekt "Husvagn". :)

Psst...Marita jag har köpt en klövjeväska till Molly men glömt använda den. Ska ta och inviga den i veckan. :)

Kommentarer

  • Sofie o Specs säger:

    åh en klövjeväska har vi till Specs med :D Han gillar den inte riktigt, han tror inte att man kan springa med den ;) Men vi har bara använt den två gånger än iofs. Du får ta kort o visa när hon har den på sig! :)

    2009-08-03 | 19:57:50
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: