Madelene

Lev du?

Kategori: Allmänt

Klart jag gör. Lite svininfluensa (eller vad jag nu hade?) ska inte få ta död på mig inte. Va sjuk i ca en vecka och har fortfarande en ganska hemsk hosta men annars är det bra.
Har haft en skön dag idag jag och Molly. Vi sov länge och sedan gick vi ut på promenad i det fina vädret. Har inte blivit så mycket gjort men det kan vara skönt att ha en sån dag emellanåt. Har nyss ätit och bakat Rocky Roads. Vet inte om jag har gjort rätt för jag tycker det blev så himla lite? Jaja.. gott iaf. :)
GI går sådär nu föresten. Efter jag blev sjuk har jag inte brytt mig så mycket och så är det ju ju december och jul och allt. Svårt. Tur det kommer en januari också. :) Har iaf gått ner 4 kg. :)

Den här versionen gillade jag bäst och jag tycker det är synd att inte Calle vann. Fast nu kan han bli något mycket större och bättre än en Idol vinnare. :) Han kan vara sig själv. :)

Sköt om er mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: