Madelene

Hund till salu

Kategori: Allmänt

Nej, jag skojar bara. Men imorse var man bra sugen. Nästan.
Släppte ut henne för att kissa på gräsmattan. Och vad händer? Jo Molly får syn på några intet ont anande kids som är på väg till skolan passera nere på vägen. Hon hoppar till några gånger och sticker iväg! Genom snön, plogkanten och ut på vägen mot ungarna! Där står jag endast iförd trosor och en tröja. Fort på med nå brallor, hämta skorna och ut efter henne! Plumsar genom snön och ut på vägen. Där är då Molly och kryssar mellan ungarna i ren lycka. En tjej försöker locka med Molly hem så jag får tag i henne för inte lyssnade hon på mig inte. Flygförbannad är jag och drar med henne hem. Vilket är halvsvårt med en golden på 25 kg. Hon såg då iaf ut att skämmas när vi kom hem men då var det ju försent.
Jag hoppas verkligen inte nån av ungarna var hundrädd. Molly älskar verkligen barn men ändå.
Så någon som har nått bra tips på hur fan jag ska göra så att hon inte sticker från gården??!
Det va ju en jävla tur att det inte var nån trafik just då..huvva...
Va nyss och skulle lämna igen en såg som Tobias lånat av ett företag. Gick in men hela stället var tomt. Kände mig som ett fån som gick runt där ensam. Undra vart folket var?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: