Madelene

Friday night

Kategori: Allmänt

Jag tror min feber har gett sig nu. Men jag hostar och snorar fortfarande. Det låter förjäkligt men det ger nog med sig det också.

Vi drog en liten ragg ikväll och provade Maggans Saab ikväll.:) Stendött på byn som vanligt på vintern. Men bilen va rätt skön att åka.:) Skulle kunna ha en sån bil men det finns inte peningan till det just nu,kanske sedan.
 Bilen i Uppsala blir det nog inget med. Jag tror han sa att det va visst en rosthög tyvärr. Men nu blir det kanske en bil i Östersund istället. Får höra imorn. :)

Såg ett avsnitt av One Three Hill ikväll. Har aldrig fastnat för serien men konstigt nog blev jag såld på den efter det avsnittet. Måste bara veta hur allt började nu! :) Ska försöka låna första säsongerna av nån. Tror jag vet minst 2 brudar som har dom. ;)

Mmm...gud vad jag är less på sitta hemma. Så fort jag blir frisk SKA jag börja träna. Jag längtar! Men det kanske bara är för att jag inte kan just nu. När jag väl kan då blir det kanske inget ändå?:)

Hm.. hade ovanligt många läsare här i veckan när jag hade mitt uppgivna Storuman inlägg. Undra vad det beror på?

Mmm...nä nu har jag inte nå mer svammel att bjuda på.

Hörs!

Kommentarer

  • Emilie säger:

    One tree hill är bästa serien någonsin! :D haha förresten, inte vill jag visa balklänningen för alla :P däremot får du ju gärna komma över en kväll om du vill se den =)

    2009-01-31 | 18:49:24
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.see
  • Magda säger:

    Jo du ser, saaben är underbar även om bröderna klagar att den är så tråkigt ;-) även storebror hade svårt att låta bli den :-D



    nu är jag strax på väg hem så då får ni tyvärr slita er från den :-D

    2009-02-01 | 07:16:33

Kommentera inlägget här: