Madelene

IGEN!!!

Kategori: Allmänt

och som grädde på moset har jag blivit sjuk igen! Rond 2! Ligger nedbäddad i soffan med feber, hosta och rinnande näsa. IGEN! Gud vad jag är less på va sjuk nu. Prövade jobba idag men kände mig så matt och yr så jag gick hem vid lunch. Hoppas jag mår bättre imorn.
Tobias och hans broder har hittat en ny bil åt oss. En kombi och fyrhjulsdriven. Ser kanske inte så mycket ut för världen men det är en bil och den verkar bättre än blåa faran vi har nu. Kruxet är väl att den är i Uppsala men det går nog lösa hoppas vi.
Annars är det inte mkt nytt under solen. Ska kurera mig ihelgen och se skotertävligen från Sundsvall som dom visar på tv (otroligt). :)
De va d...

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Jaa jag vet! Fatta inte vad dom tänkte med :P Njaa vet inte om jag vill visa den för alla ;P Men du får gärna komma över nån kväll och kika!:D

    2009-01-29 | 19:20:21
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/
  • Lina säger:

    Ät Esberitox, jag lovar att du blir frisk på en gång! Eller ja, det är ju när du börjar känna dig förkyld som du ska ta det. Finns på ICA!

    Uppsala, det är ju bara närvägen ;-)

    2009-01-29 | 20:21:59
    Bloggadress: http://anill.blogg.se/
  • Magda säger:

    nej du såg allt annat än pigg ut ;-) sköt om dig nu.

    2009-01-30 | 05:56:24
  • Sofie säger:

    Självklart ska ni komma hit till Uppsala och hämta bilen - och hälsa på oss samtidigt såklart! ;D Krya på dig först bara :)

    2009-01-30 | 14:05:35
    Bloggadress: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: