Madelene

Knockad!

Kategori: Allmänt

Har blivit sämre sedan igår. Har bara legat hela dagen och inte orkat resa mig, Enda ljusglimtarna är när alvedonen kickar in ( som just nu tex.).
Näsan är söndertorkad, jag hostar konstant och har jävligt ont i halsen! Det är synd om mig nu.

Brorsan ringde och berätta om en skoterkrasch som tack och lov gick bra. Hon fick skotern över sig och klagade på smärtor i armen, men enligt sjukan här var inget brutet. Jag har kvaddat på precis samma ställe för några år sedan, men jag fick tack och lov inte skotern på mig. Farligt ställe, när du lämnar Rakkosjön på väg mot Barsele.

Gubben är back on track igen och skruvade ihop sin skotern till efter 04.00 i natt. Sedan upp klockan 10.00 och iväg på skoterträning. Han ligger däckad just nu. :)

Nä, tillbakas till ryggläge och nässpray.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: