Madelene

Söndagkväll

Kategori: Allmänt

ingen annan uppdaterar ju sin blogg så jag får väl offra mig. :) Har så himla tråkigt ikväll men vill samtidigt inte göra nått. Absolut inte städa än fast det är så himla stökigt här att jag hoppas ingen har tänkt hälsa på sådär oväntat. Tobias lär muttra imornbitti när han går av sitt skift och kommer hem till bombnedslaget. Men man får ha det så ibland (ofta), nån gång blir jag också vuxen och lär mig hålla snyggt efter mig. Kanske...

Idag har jag kört skoter!! :) Jag sket i Loppan och for ner till Barsele istället för att plocka fram min pärla. Och som bonus fick jag massa lingonsylt, potatis och en bok av farfar och farmor. :)

Jag, brorsan och Tobias for ut och luftade våra skotrar en sväng. Det var kul även om min skoter är lite ledsen och behöver lite service så att elstarten funkar igen osv.

Imorn är det en ny vecka och nya tag. Inte för att låta som en pessemist men det kommer nog bli en jobbig vecka det här och jag längtar redan till fredag. Det finns vissa föraningar om att det kan bli jävlig...

Eftersom det är ny vecka så känns det som att det är dags att bli mer seriös men mitt och Jennys avtal. Ska börja träna så fort jag är mindre förkyld. Tjurskallig förkylning det här. Bli mer noga vad jag stoppar i mig helt klart, har slarvat som tusan. Jag skulle hämta mina skidor från Barsele men som vanligt så ska farsan då kika över grejerna innan jag får ta dom. Valla dom osv. Snällt men jag hade ju som tänkt ta med mig dom när jag lix va där.. :)
Aja.. beach 09 here we come I hope! Nån jävla gång ska det väl lyckas..?:)

Nightie night!

Kommentarer

  • Magda säger:

    du ska se att det går bra :-) oroa dig inte i onödan, tro mig det är jag mästare på och det gör inte saken bättre ;-)

    2009-01-26 | 15:25:40
  • Anonym säger:

    Ja men jag uppdaterar iallafall...hehehehe

    2009-01-26 | 18:39:45
  • Mysan säger:

    Tnx! Jag kände mig rätt duktig nu faktiskt när jag uppdaterar med mindre än 6 månaders mellanrum :P

    Det är så svårt att komma på nåt att skriva ju, fast bara skit är ju rätt nyttigt och skriva de också kanske..å bilder är ju alltid skoj :)

    Ooh..så Banjo är klar nu? Skönt för henne! Har hon nå jobb på G hemma i Storuman då?

    PössKraam

    2009-01-27 | 12:44:56
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: