Madelene

Sparktur

Kategori: Allmänt

Jag grävde fram en gammal spark ur källaren nyss. Sedan drog jag och Molly ut på en tur. Först skulle hon anfalla sparken hela tiden men sedan nöjde hon sig med att försöka bita i kopplet. Det gick faktiskt ganska bra och när hon inte jaga kopplet som en dåre så såg hon riktigt duktig ut där brevid sparken. :) Tror det blir något vi ska fortsätta med det här. Måste köpa henne en sele nu. :) Skulle haft en ställbar sele eftersom jag inte riktigt vet hur mkt till hon kommer växa.

Annars är det fredag imorn och det känns bra. En ev middag på Kitas med Johansson/Byströms. :)

Inventering på jobbet...inte särskild roligt nee. Men det är bara att bita ihop,man får ju bra koll på hur mkt grejer som finns iaf. :)

Har ju inte berättat om mitt och Jennys avtal. Den loppan va förbi med ett avtal innan nyår som jag skulle skriva på. :) Där stod det att vi ska gå 40-60 min varje morgon, situps efter promenaden, promenad/träning på kvällen lika mkt som morgon,  godis en helg i månaden, alcohol en helg i månaden osv. Höll på svimma men skrev på iaf. :)
Igår börja det. 06:50 ringde väckaren och Molly trodde jag va knäppt som drog med henne ut. Hon är lika morgontrött som jag. :) Det gick iaf bra, imorse när Jenny inte kunde gå gick det inte lika bra. Men imorn är det promenad igen. :) Blir skönt när man får in det som rutin tror jag. :)
Det där med godiset går väl sådär, har provsmakat nån ( erkänner in public Jenny :) ). Men jag ska fara på gymmet och svettas när jag blivit frisk den här konstiga förkylningen.

jaja, that´s all.

Kommentarer

  • Gina säger:

    Det är ruskigt skönt när det blir en vana, trust me! Sen kommer du bli galen om du inte får din dagliga promenad! :P Lycka till! =)

    2009-01-08 | 22:14:45
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/
  • Gina säger:

    Det är riktigt skönt när det blir en vana, trust me! Jag blir tokig om jag inte får gå en promenad varje dag :P Lycka till! =)

    2009-01-08 | 22:16:10
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: