Madelene

En heldag!

Kategori: Allmänt

igår gjorde vi (jag, tobias, manne och emma) en heldag i Lycksele. Vi for efter kl 09 till djurparken och var där och strosa runt i några timmar. Djuren va lite sega i värmen och även vi. Men vi fick iaf se varg, björn, sälar osv. :) Riktigt roligt!
Sedan drog vi in till centrum och shoppa lite grann. Jag köpte en bikini. Hatar det att handla sånt men jag var tvungen för vi for och bada på Badparken sedan. :) Tyvärr hade vi lite otur med vädret för när vi kom till Badparken kom det en massa moln men vi hade det roligt ändå. Speciellt vågmaskinen är en hit. :)
Sedan blev det ett sedvanligt besök på Dollarstore. Hittade inte så mycket där för jag blev så himla oinspererad att handla. Det såg verkligen ut som någon rånat butiken och trashat sönder den. Jag lovar att en trasig glasvas jag såg på golvet för flera månader sedan låg kvar!
Hur som helst så blev det gokart efter det för alla utom mig. Hade högklackat och klänning så det var inte riktigt en outfit för sånt.  Men det såg roligt ut. :)
Vi avslutade dagen med att fara på travet. Jag var snål och spelade inte men Tobias och Manne gjorde det. Och Tobias vann på 3 hästar iaf. Synd han inte hade satsat några större summor. :)
Vi landade i Storuman igen kl 00.00 trötta och nöjda efter en heldag i Lycksele.

Idag blir det nog beachen någonstans när Tobias kommit från hyreshuset. Han är där och kikar på tvättmaskinen som gått sönder. Suck.. det är så himla typiskt. Pengarna bara rinner iväg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: