Madelene

!!!!!

Kategori: Allmänt

jag hatar vågar. Råkade ställa mig på en i fyllan. Trodde den var trasig så jag ställde mig på en ikväll också.
 Fuck.. den va förjävligt mkt rätt......i´m fat.Buuuhuuu.
Så nu mina vänner måste jag vika mig för kampanjen "Banta Madde". Fast jag gör det inte för deras skull! Absolut inte! Bara för min, för det går faktiskt inte längre. Även om jag gärna hade förtsatt med min livsstil hur lääänge som helst så måste jag tyvärr ändra på den. Helst igår men det är väl bättre sent än aldrig. :) Men först ska jag trösta mig med en godispåse, en cola och en chokladbit framför säsongsfinalen av DH. Så då är man riktigt sockerchockad och laddad inför min nya diet. Hehe...

Helgen närmar sig med stormsteg. Har fixat tid för vacinationspruta för Molly på fredag iaf. Jag känner mig inte riktigt redo för utställningen men det får väl gå som det går. Får försöka se det som en kul grej bara och så får ju jag och Jenny bo på hotell och ha det bra. :) Hoppas bara vi inte blir diskade för att hon är i löpen! Då kommer jag bli förbannad på ren svenska!

Imorn ska jag bli snygg i håret iaf. Av bästaste Jessi. :)

I övermorgon tar min lilla kusse studenten! Shit när blev alla så gamla. :P

******************************

X antal kg sedan..


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX. antal kg sedan. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: