Madelene

Midsommarafton.

Kategori: Allmänt

Tänkte röja lite här hemma och sedan väcka Tobias som jobbat natt inatt. Han gör även sin första semester dag idag. Sedan tror jag vi brassar upp till Slussfors för middag där och sedan ner igen för att mest troligt hamna i Pauträsk och slåss med myggen. Men börjar det regna kommer jag landa i soffan. :)
Igårkväll/mest natt bar det av till Juktån för våran midsommartradition, fiske. :) Det är jag, Tobias, brorsan och Glenn som i  säkert 7-8 år irad alltid har farit iväg på natten mot midsommar för att fiska.
Igår va vi jag, glenn, broder, sara, jonas och ante iväg. :) Men det var bara två som fiska vi andra fika mest korv och surra en massa. :)
Sedan hade man inte vett att gå och lägga sig när man kom hem heller utan fastna vid datorn som vanligt så det blev hyfsat sent inatt.
Före vi for och fiska va vi och fira min kusin som fyllde 21 iveckan och min farbror Jim som blev 50 igår. :)
Mm..det va allt för idag.

Ha en trevlig midsommar!

Kommentarer

  • Nadia säger:

    fin hund :)

    2009-06-20 | 23:11:17

Kommentera inlägget här: