Madelene

Tidsfördriv..

Kategori: Allmänt

WHO?
Vem är i rummet med dej ? - 2 hungriga katter.
Vem fick du senast sms av ? - Vildjuret..;P
Vem tänker du på nu ? - Evelina Fredriksson efter att ha suttit och läst på VK.
Vem pratade du senast i telefon med ? - Mor min.
Vems hus var du senast i? - Vårat.. :)
Vem är din favoritsläkting ? - Öh.. men guud.

FRIENDS

Har du varit med om att din bästa kompis varit kär i dig? - Hm..vi kanske i var bästa kompisar men kompisar. :)
Har du någon gång varit kär i din bästa kompis?-  Jao í en av mina bättre kompisar..han och jag har nu varit tillsammans i 5 år.
Har du många vänner? - Ganska.
Har du bra vänner? - Jadå
Har du mest kill vänner eller tjej vänner? - Blandat
Är du ovän med ngn just nu?- Näe, inte vad jag vet.

WHERE
Var går du i skolan ? - Går inte skola
Var är din telefon ? - Här brevid.
Var är din mamma ? - Hemma i Barsele tror jag?
Var sover du ? - Tvärgatan 1
Var handlar du mest ? - Konsum Storuman
Vart åkte du senast bil ? - Från Bokföringen och hem... laaaat. :)

WHAT
Vad åt du senast ? - Kaffe och smörgås
Vad drack du senast ? - Kaffe
Vad är din favorit färg ? - Grön
Vilken film såg du senast ? - Hm..? Vilket uselt minne jag har.
Vad hör du just nu ? - Pink-Sober

HAVE YOU EVER

Sovit i en annan säng ? - Ja
Hånglat på en bio ? - Njae..lite kanske.
Hånglat i skogen ? - Hehe..
Tyckt att din kusin är het ? Hehe, självklart. :P
Sovit naken ? - jo
Dumpat någon ? - Mmmm..
Haft känslor för någon som inte känt detsamma ? - Ja..på mellanstadiet och Röbro hade man väl några obesvarade kärlekar. Bl.a Tobias en gång när han nyss flyttat till Bars..haha..
Hånglat med en främling - Näe!
Älskar eller saknar någon nu ? - Självklart.

FAMILY
Bor du med både din mamma och pappa? - Nej bor med Tobias och ett zoo.
Gillar du mamma eller pappa mest? - Dum fråga.
Hur många syskon har du? - 1 liten skit bror. :)
Kan du berätta vad som helst för dom? - Ja jag tror det iaf.. men han vill nog inte höra allt.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: