Madelene

En plan...

Kategori: Allmänt

En framtidsplan börjar kanske sakta men säkert ta form i mitt huvud. Har tänkt på det ett tag nu och det känns ganska rätt. Men det är många frågetecken som måste besvarars på först. Men det känns ändå skönt på nått sätt att ha en plan kanske. Att kanske ha kommít på vad man ska bli när man blir stor? Och egentligen borde det ha varit ganska självklart för jag har alltid varit intresserad av sånt . 
Men det är några år bort som det känns nu. Men ändå en plan. :)
Gud vad flummigt och otydligt allt blev nu då. Äh, huvudsaken jag fattar själv. ;P
Mer säger jag inte om den saken förens jag vet säkert.

Kanonväder ute! SMHI och yr.no hade fet fel om dagen än så länge! Hah! :) In your face jäkla svammel metreologer. :P

Jag och Jenny Penny har planer för våra små vovvar. :) Vi ska nog anmäla oss till utställningen i Vännäs i juni. Oj oj.. man kan ju ingenting egentligen om hundutsällningar. Men man får väl lära sig. :)

Nä.. bye bye och trevlig helg på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: