Madelene

Idag..

Kategori: Allmänt

Är ingen bra dag. Känner mig på fruktansvärt dåligt humör. Sur som ättika. Förbannad på ren svenska. På vad är jag inte säker? På allt, på inget. Det mesta får sig en känga av det. I mitt stilla sinne iaf.
Störst känga får nog T....men det är väl så när man bor ihop? Kanske inte riktigt meningen men jag är så himla less på att alla pengar far till en viss snorgrön sak och vi bor i ett renoveringskaos fortfarande.
Ge mig vår, lediga dagar och strålande sol så kanske jag tinar upp lite.
imorn fyller jag år.... 23. Yeaj....
Nä nu har jag beklagat mig offentligt tillräckligt...

Helgen va bra iaf. T blev 5.a i sin klass. L blev 3.a i sin och stackars A kvadda. De var kul att följa med grabbarna grus på tävling. :)
Återkommer med mer bilder och info en annan gång.

Kommentarer

  • Emilie säger:

    2009-03-04 | 11:36:07
  • Emilie säger:

    Okej! Va bra,då vet jag det :) du kan få mitt nummer nu istället då, 070 683 73 29 =)Ha en bra födelsedag imorgon då! Kram

    2009-03-04 | 11:39:58
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: