Madelene

Jaaa?

Kategori: Allmänt

Jag känner mig inte så aktiv här den här veckan. Vet inte riktigt vad jag ska knåpa ihop för meningslöst surr. :)
Jobbar 2 dagar till sen är jag ledig 1 vecka. På lördag efter jag jobbat klart blir det stugan igen. :)
Löning imorn, gött. Men sista heltidslönen så det är väl mindre kul. Man borde sparat mera pengar men det är lätt att vara efterklok och jag hade väl kul för pengarna jag brände gissar jag?:)
Såg att det va bestämt 2 band till Dansgalan nu. Arvingarna och Streaplers (?). Arvingarna ha ju för tusan nyss varit här. Var det inte förra året? Streaplers, vilka är det? Jaja, pappa kanske vet iaf. :) Ja man dansar ju inte styrdans själv så man ska väl inte klaga. :) Hoppas på att det blir nåra roliga stjärnor till utescenen.
Mmm...ikväll ska jag städa. Gud va trist. Men skönt efteråt. Tänk om det bara kunde få vara sådär fint och pälsfritt överallt under en längre tid sedan också. Ska prova med ägggula i Mollys mat och se om det hjälper mot all pälsfällning.

Jaa..som sagt så har jag inte mkt att säga. Återkommer om jag kommer på nått.
Håll till godo eller nått med lite bilder jag hitta nyss. :)
Från våran fjällvandring 07. Jag vill göra om det iår också. :) Det va roligt på ett jobbigt sätt. Och tänkt vad roligt nu när Molly och Dakira finns. :)

Mmm..frukost.. :)
Frukost. :)

Vilopaus.. :)
Slöa karlar.. :)


Puss puss.

Crazy Jenny.. :)
Crazy Jenny. :)

Holiday In rum 4 och 5.. :)

Holiday In rum 4 och 5. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skulle äggula alltså få dom att fälla mindre? isf mååste jag prova det. Ser ut som en pälsbomb här.

    2009-03-26 | 19:50:34
  • Crazy Jenny säger:

    Duscha henne också och när hon har torkat så borstar du henne ordentligt :) Jag fick lös många många miljoner hårstrån från Dakira när jag gjorde det :)

    Ja en vandring i sommar skulle vi ha lagt in i kalendern:)

    2009-03-27 | 15:56:44
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    Haha, ja vi får se när det blir av :) Är ni mest i stugan hela tiden? så skönt!

    2009-03-27 | 21:20:30
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: