Madelene

Kamera

Kategori: Allmänt

Min lilla Ixus är på vift nu ingen. Va övertygad om att den fanns i Rödingfors men enligt broder gör den icket det. Måste nog vända upp och ner på huset imorn.
Jag är hursom helst sugen på en ny kamera. Men det är ju en djungel minst sagt.
vad ska man ha? System eller kompakt?
Jag är lite sugen på denna  men då säger en del att den är för stor och då tar man aldrig med den ut på äventyr.
Nån erfarenhet av detta nån?
Vad ska man ha för kamera?

Nikon D40 KIT -


Nikon D40 KIT - KOLLA PRISET!

Nikon D40, en extremt användarvänlig digital SLR-kamera för konsumenter som är redo för att ta steget från kompaktkamera till systemkamera.

Nikon D40 är en kompakt och lätt kamera med höga prestanda som gör att alla kan ta fantastiska bilder med en SLR-kamera. D40 har utformats särskilt för att vara lätt att använda. Du får tillgång till samma digitala och optiska tekniker som professionella fotografer, utan att behöva handskas med komplicerade funktioner. Oavsett vad du fotograferar finns det ett automatiskt Digital Vari-program som gör att du får fantastiska resultat i alla situationer.

www.elgiganten.se



Kommentarer

  • Anneli säger:

    Vilken snygg design du har på bloggen! :) Jag köpte just en Olympus E-420. Har inte hunnit lära mig ens hälften av alla funktioner än men jag är jättenöjd! Lite tung att släpa omkring på men det blir fina färger, bra skärpa och så... :)

    2009-03-07 | 12:40:58
    Bloggadress: http://vintagebymarysue.blogspot.com
  • Ida säger:

    Ja systemkameror är tunga och lite otympliga att ha med men det är värt varenda sekund så jag rekommenderar verkligen en system! Jag har en Canon eos 1000 d och den är helt UNDERBAR!



    Köper du en NIKON så köp gärna till något spännande macroobjektiv som du kan leka med, en liten fjärrkontroll är oxo bra att ha, samt några coola linser :) Lycka till!

    2009-03-08 | 11:04:56
    Bloggadress: http://mistyafternoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här: