Madelene

Kreativiteten flödar!

Kategori: Allmänt

Jessi gav mig en idé nu ikväll. Jag ska börja göra smycken, igen! Har miljoner pärlor och grejer här hemma sedan mitt förra stim. Och nu när jag bara jobbar halvtid kan jag ju lika gärna pyssla med något vid sidan av. :) Kanske, kanske om dom blir fina kan man sälja dom någonstans? Vore lite kul.. :)
Klickade just hem lite nya fina pärlor och grejer. Måste ju uppdatera mitt förråd. :)
 
Helgen har varit kanon. Vi kom hem från stugan igår och det har varit superväder. Molly har fått åka pulka och följa med oss ut 2 av 3 dagar. Pulkåkning var absolut ingen höjdare tyckte hon men jag hoppas hon vänjer sig för hon får ju ha så roligt när hon kommer fram dit vi ska.

Nu är vi bara hemma några dagar och styr upp lite grejer som måste göras och sedan far vi tillbakas till fjällen. Det är en sådan härlig tid nu när det håller på bli vår. :)

Jag, Jenny och våra voffsar gick på en låångprommis idag. Det blåste halvstorm på Uman men det va skönt ändå att vara ute och att få surra av sig lite. :)

Enda svarta molnet på min himmel idag va att jag var på AMS idag och man blir alltid lika förbannad när man är där. Hatar verkligen det stället. Men man vill ju ha ut lite casch så...bara gilla läget.
Imorn ska jag upp tidigt och fixa en massa små ärrenden så vi tar oss tillbakas till fjällen nån gång innan helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: