Madelene

Proppmätt

Kategori: Allmänt

Efter en hel dag av tårta och götta är man proppmätt. Jag,Molly och Gurra ligger i sängen och jäser. Pjuhh...jag måste börja träna! Hur svårt ska det va!? Men som sagt det funkar inte om nån annan  försöker jaga ut mig. Det är bara jag själv som måste fatta de besluten om dom ska hålla.
Mina söta kusiner (som jag tänkt piska i skoterkörning på påsk) va förbi med present och OTH boxarna säsong 2-3. Nu ska jag bara fixa säsong 1. Är frestad att klicka hem den från ginza.se. :)
Oj nu hoppa en fjärde upp i sängen! Va mysigt, jag, molly, gustav och lilla tuss. :) Djur fulla sängen som det ska va..:)
Hoppas jag får mina nya mobil imorn.
Netonnet.se

Kommentarer

  • Emilie säger:

    OTH är så bra! Du kom inte att kunna sluta se det :) Tack för fikat igår,det va kul att träffas! =)

    2009-03-09 | 12:11:22
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/
  • Magda säger:

    nu är det dax för uppdatering tycker jag :-D

    2009-03-13 | 07:19:03

Kommentera inlägget här: