Madelene

Snabb update

Kategori: Allmänt

Fikapaus. Trycker i mig en macka. Vi är bara två på affärn idag och det känns vill jag lova.
Umeå gick bra. MEN har aldrig handlat så lite nån gång. Suck va trist det är att gå med pojkvän på stan. Men det är väl bata att inse att just nu finns det INGA pengar.
Börjar jobba halvtid i veckan. Så jag jobbar varannan vecka från den här veckan. Det betyder att jag är hel ledig nästa vecka! Jag och Tobias, samtidigt! :) Weeii! Mindre pengar i börsen men förhoppningvis är det bara under en tidsperiod. Vi räddar lite jobb på det här sättet hoppas vi.
Snart så vi drar till fjällen. Nice. :)
Minns inte va fotoprogrammet heter. Ska kolla och återkomma. Svinenkelt och på svenska. Me like. :)

Fullt upp.. hej och hå..
Hörs en annan gång.
:)

Psst...den är jävligt snygg och bra min nya mobil. Är nog lite kär i den. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: