Madelene

Bakisdagen..

Kategori: Allmänt

Vilket väder vi haft ihelgen! Strålande sol. Härligt. :)
Igår landade jag och Jenny på bästaste jobbarkompisens altan efter vi fixat oss lite här. Sol, surr, bubbel och så fick jag gå lös med lite smink på brudarna. :) Jag hoppas dom blev nöjda.
sådär lagomt sena cyklade vi till hotellet för att käka buffén innan Hår och modeshowen. Vi var nog sist som åt. Jag tror alla hade redan ätit när vi kom dit. :)
Sen va det showen och det va roligt att se! Vilken hästjobb dom har gjort! Jobbar nästan dygnet runt den senaste veckan! Sedan att många gnäller på att det är mest rött och svart har jag lite svårt att förstå. Jag såg då många brunetter och blonda modeller också. En rosa och blå dessutom. :)
Efteråt blev det lite avslaget på hotellet för allt folk försvann men vi höll ut och satt och surra och där vi 23.00 snåret ramla det in en massa folk.
Men jag kastade in handuken redan vid kl 24. Fick så jävulst ont i huvudet och blev bara trött av det så jag och Jenny cyklade hem trötta och glada. :)
men helt otroligt efter att ha sovit i 12 (!) timmar inatt hade jag fortfarande ont i skallen imorse? Man börjar bli en vekling. :)
Nä nu ska jag gå och fixa nå mat åt jag och älskling.

Ha de!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Ja, fast jag hörde nu att det tydligen finns en sort där man inte måste ha en hane/hona. Men har ni två träd då eller för att få äpplen?

    2009-05-18 | 15:40:39
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: