Madelene

Karlstad och valpträff 2009!

Kategori: Allmänt

Det va som sagt en jätterolig helg och jag hoppas vi kommer göra om den. Det va så roligt att åka ner och träffa alla. Se valparnas likheter och olikheter. Att Molly fortfarande var minst kunde jag aldrig tro. :) Vi som tyckte hon var så stor här hemma och så kommer man ner och hon är minst. :)
Alla hundarna kom överens jättebra under träffen och det var kul att se 7 golden hundar springa lösa och busa samtidigt. Vi fick lära oss en massa nu under helgen om allt från utställning till apportering och pälstrimmning. Jättebra.
Det blev även ett IKEA besök under helgen och Karlstad är en himla fin stad med bra och rolig shopping. Umeå släng dig i väggen.. ;) Jag sa att om jag inte vore så himla fastvuxen i Storuman skulle jag lätt kunna flytta ner till Värmland och bo nånstans utanför Karlstad. :)
Jag skulle kunna skriva mkt mer om helgen men det får räcka såhär.
Bjuder på lite bilder istället. :)


Här var vi.


Vi badar.. :)


Badmonster. Loffe och Affe kanske?:)


Mamma Thea


Brorsan Specs



Molly


Mollys syster Mia (närmast) och Loffe med matte och lillhusse.


Fr. vänster. Molly, Specs,Thea, Mia, Loffe, Bertil, Affe.


Molly, Specs och mamma Thea.


Thea, Mia, Loffe och Bertil


Mia, Loffe, Bertil och Affe.

Pälstrimmning av Mia.


Molly och Mia leker. :)


Molly och sin mamma Thea. :)

Tack för helgen. :)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    åh va roligt det skulle vara om ni flyttade hit! :D

    2009-05-26 | 22:47:20
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/
  • Sofie säger:

    och förresten, inte för att vara sån, men det är 2009 nu ;)

    2009-05-27 | 10:19:51
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/
  • Bjoern säger:

    ja dog, 100000 molly på samma ställe! ja dog!

    2009-05-27 | 15:44:33
  • Anna säger:

    Vad kul! Det syns som att eran hund har klonat sig. ;-)

    2009-05-27 | 18:10:50
    Bloggadress: http://jonssn.blogg.se/
  • Marita /Klas / Thea säger:

    Jättefina foton, kan du inte maila över dem så får jag lägga in dem på vår hemsida?

    2009-05-28 | 18:57:04

Kommentera inlägget här: