Madelene

1 vecka med grönfoder.

Kategori: Allmänt

Jahapp nu har man typ avverkat en vecka med GI. Det har gått hyfsat. Har blivit fusk ihelgen och speciellt idag men så är det. Jag tänker inte plåga ihjäl mig själv för det här. Det ska vara roligt och det är INTE roligt att avstå från allt gott här i livet.
Men jag måste säga att jag är nöjd. 1,5 kg mindre och 1, 5 cm borta från magen. 1,5 cm är iof inte så mycket att skryta över men det går iaf åt rätt håll. Dom där 1,5 kg vet jag inte riktigt vart dom har försvunnit från men dom har säkert varit jämnt portionerat ut över kropppen. Jag saknar dom inte iaf. :)
Till veckan ska jag försöka träna mer än jag gjort den här veckan som varit. Blev bara 2 pass. Tänk om man kunde åtminstonde träna 3 eller 4 ggr. Ska försöka.
Nämen jag är nöjd med min första vecka. Hoppas det fortstätter såhär och att man inte kastar in handuken.

Vi har nyss varit och sett Luftslottet som sprängdes. Sista Millenium filmen. Jag gillar den, lite små seg bitvis men den var bra. Tror boken är bättre iof, har inte hunnit börja på den men ska göra det när jag läst klart Sjöjungfrun av vad hon nu heter.. :) Tycker det är synd att han inte hann skriva färdigt den fjärde boken om Lisbeth och Micke Blomqvist för det hade varit kul att se hur det skulle gått för dom. Undra om dom skulle bli ett par?:)

Jaja..nu måste jag skala en apelsin åt Tobias, han kan inte göra det själv. :) hehe..
Go natt.

Kommentarer

  • Hera säger:

    Du...1,5 kg...1,5 cm...det är JÄTTEBRA! Heja heja!!!

    2009-11-29 | 22:45:19
    Bloggadress: http://hera.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Camilla Läckberg

    2009-11-30 | 08:34:55
  • Anonym säger:

    Klart du inte ska avstå från allt gott här i livet, men såhär i början kan det vara bra att inte fuska för då är det lätt hänt att man gör det igen och igen... sen är man tillbaka på ruta 1 tillslut. Det är inte roligt att avstå från nåt gott man är sugen på, men det ÄR ROLIGARE sen när man ser resultatet och ens mål närmar sig. Fantisera om hur snyggt alla kläder kommer att sitta sen och hur stark och fräsch din kropp kommer att kännas! Ett tips bara:)

    Ha Kate Moss uttalande i bakhuvudet när allt känns tungt. "Inget smakar så bra som känslan av att vara smal". Tänk inte på det när det gäller vanlig mat utan skräpmat, chips, bullar och annat onyttigt.

    Sen tycker jag att 1,5 kg på en vecka är kanon! Bra jobbat och lycka till framöver!

    2009-12-01 | 13:41:20

Kommentera inlägget här: