Madelene

FREEEDAGS MYYYYS!

Kategori: Allmänt

Haha, den där jäkla reklamen. Tänk vad sånt kan fastna på järnan. :)
Nu efter jobbet blire raka spåret hem till byn. Barsele. Min söta mamma fyller år idag så vi ska äta middag där och gratta henne. Hon är lite klurig att köpa present åt men pappa har redan köpt det hon ville ha så jag köpte bara en grej som passar till henne. :)
På söndag är det farsdag. Farsan är svårast av alla att köpa nått åt. Allt han vill ha är svindyrt eller så köper han det själv. Oftast brukar han få en whiskey. Men iår gör vi nått annat brorsan och jag. Vi bjuder han på 2-rätters middag på hotellet på söndag istället. :)
Ska bli skönt med helg. Min hjärna har gått på högvarv i veckan och det ska bli riktigt gött att sova ut imorn.
Har ändå en hel del pyssel att fixa ihelgen men jag får iaf sova längre och det nöjer jag mig med. :)
Ikväll blire nog att se Idol också. Synd bara att Dorotea tjejen åkte ut.

Sköt om er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: