Madelene

Full fart!

Kategori: Allmänt

Shit är mkt på jobbet nu! Men kul! Vi har flyttat om en massa grejer idag så det har sett ut som ett bombnedslag, men nu börjar det ta sig. :)
Vi har fått hem det nya enorma kortstället som vi försöker göra plats för, på ett snyggt sätt. :)
Sedan har jag varit och gratta Maggans minsting som fyllde 3 år igår. :) Fika och lite surr.
Har nyss varit ute med Molly och sitter nu och väntar på Jennyjay för vi ska ner och gymma. Missade ju boxningen igår så jag måste väl ta igen det idag.
Mitt godisförbud går bra. Har bara smakat 2 godisar.Haha, ja jag vet att jag egentligen har brytit det då men jag ser det som en stor framgång att jag bara ätit 2 godisar hitills och inte är särskilt sugen än så länge heller. Men till helgen lär det nog slå till....
Annars är Molly i en ny spökålder tror jag. Hon är extrem nu. Allt ska morras och skällas på! Imorse vakna hon vid 4 och skulle ut så jag släppte ut henne och då börja hon skälla! Ingen höjdare så tidigt på morgon i ett bostadsområde direkt.
På lördag är det ju Takida. Ett tag verkade de det som Tobias fick en ersättare på jobbet men icket. Hoppas, hoppas han hittar en ändå. Vet inte hur jag ska göra annars egentligen? Kändes inte allls kul att köra ner till Umeå själv och hem själv igen..:/
Nu ska vi fara och gymma.
Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: