Madelene

GI dag 1.

Kategori: Allmänt

Jahapp.. då har man strax avverkat första dagen med GI mat. Det är lite klurigt att ställa om sig. Jag menar inte äta något mjöl eller socker är skitsvårt egentligen. Fast och andra sidan finns det mycket gott man kan äta om man bara tar sig tid att tänka efter och kolla upp saker. Hela dagen har egentligen gått bra men jag har tydligen ätit för lite av det jag ska ändå enligt GI programmet? Är det därför mitt huvud gör ont nu? Hur mycket ska man äta egentligen? Hm..svårt.
Åt faktiskt en smörgås nu efter träningen. Vi hade ingenting som gick äta annars. Känns ju inte kul att svälta sig heller direkt så en macka slank ner. Så det krävs nog lite bättre mat planering och framförallt handling det här. Men jag är pank så det får nog vänta tills den efterlängtade löningen kommer på fredag.
Jaja..så är det. Nu ska jag sova. Är dödens trött.
Älskade gubben är ute och skruvar i bilen. I kylan. Han ska till Skellefteå imorn och måste få bilen att fungera. Men han är duktig så jag tror det går bra. Synd om han bara stå ute i mörkret och kylan. Men men..

Natti natt.

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Haha ja det gör jag! :D jag va ju skitliten då, men jag kommer ihåg att det alltid va kul att va där och baka. :)

    2009-11-25 | 11:12:48
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: