Madelene

Grey day..

Kategori: Allmänt

Gud vad det är mörkt och grått ute idag. Och måndag. Läge för depression om nått. Men jag känner mig ganska positiv idag. Ja nå jävulst trött och så men det har jag varit hela helgen. Tror seriöst jag var bakis igår också! Antingen är det åldern eller så gick det vilt till i fredags. Jag tror på att det gick vilt till...vägrar tro på åldern iaf. ;)
Ikväll ska vi gratta min minsta kusin som snart inte är så jäkla liten längre. Hon fyller 17.  Shit jag tyckte det inte var så himla längesedan hon va en liten skit och nu är hon snart en vuxen skit. ;) Vi skulle eg ha varit där ihelgen men alla hade förhinder hela tiden så det får bli idag istället.
Annars då..ja det är ganksa mkt skoj på gång men inget jag kan skriva om här. Haha.. men så småningom kanske.
Brorsan och Jenny va här igår och vi såg en bra film. Änglar och demoner. Det är fortsättningen på Da Vinci koden. Jag har inte läst dom än. Men min bror han chocka mig. Han har läst dom flera ggr och suttit och gogglat på allt i boken och han kan hur mkt som helst om dom! Han är ungefär som jag och Twilight. :) Fast jag kan tänka mig att man blir lite mer allmänbildad och smart av dom böckerna, av Twilight blir man bara...öh..kär?:)
Tobias han har gjort ett labratorium här i köket idag. Det är vågar, vattenpass och fjädrar osv. Han grubblar, skriver och mäter. Behöver jag säga att det har att göra med skotern. Näe.. det rycker nog i gasartummen. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: