Madelene

I dissagree

Kategori: Allmänt

Jag håller inte med. Inte alls. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/live/article6121956.ab
Mest troligt är resencenten en typ som lyssnar mest på Håkan Hellström eller varför inte Björk. Huvva!
"Det löns int förklar för dem som int begrip" eller nått. :)
Jag tyckte dom va grym rakt igenom! Iof är ju jag ett väl inbitit fan som älskar nästan alla deras låtar. Men ändå! Dom rocka! Jag rocka, så gott det går i nyktert tillstånd. Ni vet.. "Jag dansar aldrig nykter"..igår fick jag försöka ändå. :)
Never alone, always alone och den lugna versonen av Halo minns jag bäst. :)
Gud va bra det var. Bra med folk också men man fick ändå en bra plats så man såg scenen bra. Synd jag fega ur med kameran, hade lätt kunnat ta me den in och fota lite. Nu blev de istället inte en enda bild.. :/T
Synd också att vi inte kunde stanna kvar och gå en krogrunda för Tobias skulle tillbakas på jobbet. Det va lite drygt att åka tillbakas i 3 timmar efter konserten. Men men.. nästa gång planerar vi bättre. :)
Jag och Molly har soffmys ikväll. Jag ska snart se Paradise Hotel. Snusk tv garanterat. Men man är för nyfiken för att inte kolla..hehe.. :)

Hur kan man inte älska den här rösten!? 


Halo i Umeå va ju inte aukustisk, den va bättre. :)


Synd dom inte spela den här igår. :)

Kommentarer

  • jessica säger:

    Bra att du ser Paradise, då har jag nån att skvallra med om det:) Aldrig sett tidigare säsonger, men när man sett "reklamklippet" kunde man ju inte hålla sig undan:P Haha:D

    2009-11-15 | 22:18:40
    Bloggadress: http://create.blogg.se/

Kommentera inlägget här: