Madelene

I´m lazy...

Kategori: Allmänt

And I like it! Iaf ikväll, okej jag har nog dåligt samvete men jag orkar inte flytta mig från soffan. Är så jävla trött och slö.
Är mkt att göra på jobbet och så nu. Härligt. Ska iaf vara ledig hela nästa vecka pga olika saker men sedan blir det heltid iaf tills efter jul. Sedan får vi väl se vad som händer. Hoppas på det bästa såklart.
Gud vad trött man är på morgonen numera, är det mörkret?? Det är otroligt jobbigt att ta sig upp. Jag funderar på testa Beroca som dom gör reklam om. Stay sharp and alert! Undra om det funkar?
Jag och Sara som skulle boxas ikväll men ingen av oss var taggade. Hihi, vi är dålig men på tisdag kör vi nya tag. Jag var ju iaf på gymmet igår. :)
Imorn är det fredag. :)
På lördag är det Takida. :)

Laddar upp med dessa. :) Men dom kör nog inga golden oldies utan bara sina senaste låtar. Men dom är ju bra dom med. :)





Den här låten blir man kär av.. :)

 



Denna är bra.. :)



Hans röst...ja jävlar..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: