Madelene

Nedräkning..

Kategori: Allmänt

Nedräkning till måndag.
Varför?
Jo då ska mitt nya liv starta. På riktigt.
Jag har läst, funderat, tänkt, läst och hört om andra som lyckats och bestämt mig för att prova GI.
Jag orkar inte väga mer än jag gör nu.. jag mår dåligt både fysiskt och psykiskt. Ett av mina största intressen kläder känns inte alls roligt längre för jag är för stor för allt och det finns inget som jag inte ser ut som ett tält i snart.
 Ett godislöfte ger mig igenting. Jag måste ändra om alla mina matvanor en gång för alla.
Jag vet inte hur många gånger jag velat och provat banta. Ungefär lika många gånger som jag misslyckats. Men jag måste tro att nån gång ska vara den första gången som jag lyckas.. för jag vet hur mycket bättre jag skulle må om jag hittade tillbakas till min trivselvikt och inte som nu när man känner sig stor och tung jämnt.
 
Så jag blev medlem här. Som stöd och pepp och hjälp. www.giviktkoll.se 

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Mamma har kört GI ett tag nu. tror hon tyckte det va bra, inte alltför svårt att följa eftersom man får ju äta normala mängder om du äter rätt saker. Det är lite mer som en livsstil kan man säga, vilket nog är bättre och mer sunt än värsta mardröms dieterna som finns. :)

    2009-11-22 | 23:14:11
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: