Madelene

Takida terror.. :)

Kategori: Allmänt

Haha, jag fortstätter terra er. :) Läste nyss den här om Umeå spelningen. Hon är inget fan och det skriver hon själv också men hon sågar dom iaf inte totallt. :)
http://www.vk.se/Article.jsp?article=313022
Fast egentligen vad spelar en recension för roll? Kanske lite för bandet men inte mycket egentligen för oss fans.
Har ju ledig vecka nu igen. Väntar på att jag ska få väcka Tobias som har jobbat natt så att vi kan fara och fixa bilen färdigt. Den ska tokstädas och skruvas i så den blir som ny lagom till besiktningen. Lite kärlek måste den ju få. Måste nog mest troligt köpa mig en egen bil här framöver också. Är ohållbart att gå alternativt cykla hem i det här föret varje lunch. Kommer ju ramla och slå ihjäl mig på halkan tillslut. En liten gamm golf som andra bil vore helt suveränt! Sen hoppas jag att vi kan köpa nån lite nyare och finare första bil också. Men men.. man skiter ju inte direkt ut 1000 lappar om man säger så.
Har haft ett givande möte här på morgonen. Det känns bra men ändå inte. En oro som gnager så man inte kan sova.. Jag hoppas det ordnar sig till det bästa för alla inblandade. Jag vill verkligen det.
Vet ni en sak. Snart är det bara en månad kvar till julafton! Hoppsan! :)
Dags att sätta lite fart under fötterna..



www.vk.se

Kommentarer

  • Hera säger:

    Nääää, tänkte jag...nu har hon fel...det är ju snart två månader kvar...men vaf*n...du ha ju rätt!!! Panik!

    2009-11-16 | 20:31:07
    Bloggadress: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: