Madelene

Den som söker..

Kategori: Allmänt

Den som söker (läs surfar) hon finner. Gick in på Kenzas blogg förra veckan och såg en paljettväst jag ville ha. Den fanns ingestans! Har letat överallt, varje dag! Idag fanns den! På HMs sida! YES! Synd det är imorn jag vill ha den men va fan..den kommer fler fester.;)
Vad mkt snyggt jag hittar på hennes blogg. Synd man inte ser ut och tjänar lika mkt casch som hon då. ;P
Måste vara längesedan det var fest sist. Man känner sig lite uppskruvad och går runt och tänker skor, kläder och smink hela tiden. Inte för att en jävel kommer bry sig inklusive en själv efter lite alkohol..:)

Och från det ytliga till det naturliga (?). :) Tänker visa er hur det ser ut just nu här brevid mig. Mitt lilla zoo har gått isäng. Dom är så söta allihopa.
Synd deras elaka matte hade tänkt starta dammsugaren snart bara..Måste städa. Ursch..


www.hm.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: