Madelene

Godislöfte?

Kategori: Allmänt

Tobias försöker peppa mig till att han och jag ska ingå ett godis, dricka och chips löfte fram tills jul. Jag är tveksam till det. Självklart vill jag bli kvitt mitt sockerberoende och helst gå ner några kg i vikt på köpet. Men HUR fan ska jag klara det!? Kommer gå några dagar sedan vill jag typ döda nån för en godisbit. Typ sa jag. :)
Så nu förhandlar han om ett bra pris för det. Hm... what  to do. :)
Slänga ut tjocktvn för en platt tv vore iof inte så dumt.
Eller en liten utlandstrip...;)
Hihi..nämen vi får väl se. Det skulle nog vara bra om man kunde sluta gotta sig. Men jag har iaf tränat varannan dag den här veckan. Framsteg om nått!
Nä man kanske borde sova. Nattnatt.

Kommentarer

  • Sandra L säger:

    Har fått ett enormt sötsug jag med! Det var någon som gav mig tips om att dricka te, naturligtvis utan socker...har inte provat men det kan fungera.

    Om inte så får vi väl först prova med sötförbud under veckodagarna och bara äta gott på lördagar?



    Hmm....

    2009-10-26 | 21:38:14
  • Sandra L säger:

    Har fått ett enormt sötsug jag med! Det var någon som gav mig tips om att dricka te, naturligtvis utan socker...har inte provat men det kan fungera.

    Om inte så får vi väl först prova med sötförbud under veckodagarna och bara äta gott på lördagar?



    Hmm....

    2009-10-26 | 21:38:33
  • Emilie säger:

    Tack, tycker själv att de är riktigt nice! De är från Nelly :) Det fanns faktiskt många snygga leggins där, riktigt bra. Haha ja så kan det nog va, jag kan inte hålla rent på golvet alltså,kläder och grejer verkar söka sig till golvet hos mig :P

    2009-10-28 | 17:32:25
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/
  • jennyJay säger:

    haha ja om man inte vill är det svårt att låta bli ;) har btw fixat gymkortet nu! så nu kan vi träna varje dag ;)

    2009-10-28 | 21:39:43
    Bloggadress: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: