Madelene

Good day.

Kategori: Allmänt

Länge sen jag skrev nått nu känns det som.
Jag har haft en bra dag hitills idag. Hade ett väldigt givande möte på förmiddagen och det känns så roligt. :)
Sedan har jag fått stycka älgkött för första gången, själv dessutom. Kanske inte världens roligaste men det gick bra. :) Man är uppväxt i en jägarfamilj men kan inte ett skit om att stycka älgkött, skandal.
Nu ska jag städa och äta middag sedan är det dags för boxning ikväll. Kul!
Fick också ett paket på posten idag. Men en ny väska! Haha! Min dröm väska kommer jag aldrig ha råd med men en look a like från Friis and Company duger fin fint. :)
chanel255.jpg image by Nina_Egan
Dröm väskan..


Min nya.. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Den från friis co är grymt snygg jue och väldigt lik chanels. Bra köp :)

    2009-10-20 | 20:06:33

Kommentera inlägget här: