Madelene

Klagomuren!

Kategori: Allmänt

* Jag är hungrig - fanns iof mat lagad till mig.

* Jag är ensam hemma - det brukar iof alltid ordna sig till något bra.

* Jag har ont i halsen - det brukar ALDRIG ordna sig till något bra.

* Jag har ont i fötterna - självförvållat.

* Jag är trött - stressigt på jobbet och sovit lite.

* Det ser ut som ett bomnedslag här hemma - städar imorn.. orkar inte ikväll.

* Jag är utan bil och vill verkligen inte ut i kylan - bara att bita ihop och cykla... yeah..

* Känner mig på lite dåligt och deppigt humör - tjejproblem...? Kan nog bäst lösas med choklad..

Så nu har jag beklagat mig lite.
Man får nog inte gnälla för mkt. Det är ju fredag för guds skull! SKÖÖÖNT!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Du behöver inte va ensam o depp, kom o lek med mig vettja:) Imorgon tänkte jag baka lite, då kan du komma o gotta med mig!

    2009-10-02 | 18:51:17
    Bloggadress: http://create.blogg.se/
  • Sar säger:

    Jag har negerbollar :)

    2009-10-02 | 18:57:59

Kommentera inlägget här: