Madelene

Nattuggla någon?:)

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte gå isäng. Eller jo de gör jag men jag är för pigg. Drack kaffe ikväll och då äre kört. Kanske bara inbillning men så fort jag dricker kaffe och te som inte är rött ligger jag klarvaken i sängen när jag ska sova.
Och vad gör man då när man är vaken mitt i natten. Ja inget vettigt iaf. Nätshoppar eller mest nätspanar.
Såg Kenza köpt nå skit coola skor från Din sko som jag blev sugen på! (Man läser nog för mkt bloggar för övrigt..) Men när ska jag använda dom?! Jag har ju så många klackar redan som aldrig luftas och gå runt på jobbet med såna en hel dag är lite smärtsamt men ack så snyggt. ;) Jaja vi ser väl.. Tobias får väl slag..hehe..
Idag har vi varit i Vilhelmina. Villis eller Vingelmina. You name it. Inte alltför ofta man är där. Men vi köpte oss en frysbox för att förvara vårat älgkött m.m i. Väldigt bra. Så nu kan den som vill baka och laga mat och fylla den med. Inte då jag iaf.. ;P
Vi tog även en fika på Stenmans och spanande in Sportringens utbud. Jag är ute efter en snygg vinterjacka. Men vet inte vad jag vill ha ännu..alla jag tittar på är så himla dyra. Fast det kanske är smartare med en ny jacka än ett till par skor...hm..;P

DS_250960_A.tif
Dom ser lite annolunda ut men jag gillar dom. :)

Näe, gonatt! Ska prova locka till mig John Blund.
Imorn äre fika date, "fixar dag" och boxning på kvällen som gäller.

Kommentarer

  • Katrin Lindberg säger:

    Skorna är snyggare på bild än i verkligeheten. Väl på foten ser den bara klumpig ut och den lixom lutar bakåt så klacken ser ut att vara för kort mot den tjocka platån där fram..

    Men om du ska köpa skorna, så prova dom innan ;)

    2009-10-22 | 09:10:56
    Bloggadress: http://katrinlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: