Madelene

Surdegar.

Kategori: Allmänt

Jag har en massa såna där surdegar jag måste ta tag i men som jag hela tiden skjuter på. Jag är proffs på skjuta på saker. Varför vet jag inte för det känns ju så bra när man väl tagit tag i saker och ting och gjort bort dem. Men näe man kan alltid skjuta på saker 1 sekund, minut, timma, dagar, månader, år. Jag tror det får bli mitt nyårslöfte för iår. Ta tag i saker och ting och skjut inte upp allt tills imorgon eller nästa vecka osv. Mkt bättre än dom där jäkla löfterna om träning, viktnedgång och bla bla bla.. :) Vem håller dom?
På tal om träning så blir det ingen boxning ikväll.. men jag funderar seriöst på gymmet. Även om det är himla trist numera när det inte finns några pass längre. Jag tycker iaf man borde kunna få ihop folk till ett spinningpass i veckan?
Molly har varit och rejsat med Marco och Nisse idag. :) Det känns så bra att hon kan vara där ibland när vi jobbar båda två. Hon får det så mkt roligare om dagarna då. :)
Näe om man skulle tagit tag i kvällen innan den sprungit iväg alldeles. :)



Kloka små ord.. :)

Kommentarer

  • Katrin Lindberg säger:

    Jag skulle iaf vara lätt på ett spiningspass i veckan när man kommit hem till jul igen.

    Kanske borde vara något för korpen att fixa.

    2009-10-15 | 19:08:54

Kommentera inlägget här: