Madelene

Think Pink..

Kategori: Allmänt

Oktober är ju som bekant Rosa bandet månaden. Och Rosa bandet är en insamling och en gala till förmån för bröstcancerforskningen.
En kul grej iår är att man kan köpa godis. Rosa Rattar från Ahlgrens bilar och Geischa choklad. :) Och godis köper man ju ofta men nu känns det lite bra att köpa godis när man samtidigt gör en god gärning. :)
Jag köper allt jag ser som stöjder Rosa bandet. Jag tänker på alla som har drabbats av det men framförallt tänker jag på min mamma. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon aldrig ska behöva gå igenom det igen..

Här är ett lite av de grejer som finns att köpa. :)






Kommentarer

  • Anonym säger:

    Och försvarets hudsalva på apoteket, i rosa burk såklart.

    2009-10-05 | 18:28:00
    Bloggadress: http://create.blogg.se/

Kommentera inlägget här: