Madelene

And the week goes on..

Kategori: Allmänt

Onsdag. Redan.
Missade boxningen igår. :( Lotta va sjuk och Jessi hade inte möjlighet. Känns inte så kul att gå dit själv och hoppas på att man får en boxningspartner heller. Men imorn hoppas jag att jag får sällskap. Börjar bli lat igen.. har inte tränat alls den här veckan hitills. :/ Kände mig lite små förkyld igårkväll men det gick över som tur va.
Läser Storumanbladet. Palt på Akkan på fredag. Mums!:)
Tobias är rygglös. Han ligger bara i soffan. Igår va han lite bättre men blev sämre inatt igen. Han ska och bryta till ryggen idag och förhoppningsvis blir han bättre och inte sämre av det.
En fågel viska att Greys Anatomy börjar ikväll ingen! Jaa! Nu väntar vi bara på DH sen är hösten räddad. :)
Imorn ska våran skruttbil besiktas. Hoppas den går igenom. :)

En snabb update.

Ses!

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Känner du dig för slö för att träna duger en rask promenad alldeles utmärkt den dagen, det behöver inte vara skitjobbigt för att räknas som träning :) Ta en rask prommis som ligger runt en 30-40 min nästa gång gymmet känns för jobbigt :)

    Duktig du! Pepp, pepp! :D

    2009-09-30 | 14:42:52
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/
  • Lina säger:

    Hallå, hallå, hallå! DH började ju igår!!!

    2009-09-30 | 15:32:32
    Bloggadress: http://anill.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Haha, jag tänkte säga samma sak som Lina. Och det var TVÅ avsnitt på raken dessutom! Mycket spännande - du missade något där va :p

    2009-09-30 | 23:15:12
    Bloggadress: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: