Madelene

Bad Things- Jace Everett

Kategori: Allmänt

Hörde en skön låt på radion som dom tydligen spelar i nya vampyrserien True Blood. Såg ett halvt avsnitt idag men det va i säsong 2, känns som bäst att börja med 1an. Iaf så verkar den bra. :) Så det blir nog att börja se den vampyrfrälst som man är.. ;)

 

Ikväll va jag och Ante ute med hundarna igen och spårade. Det gick väldigt bra idag också! :) Jag la både mitt och Mollys spår och Ante och Aeros. Det va ju en ny upplevelse. Trodde jag hade krånglat till det för Aero men han klarade det galant. :) Molly klarade sitt spår också jättebra. :) Men skulle nog behöva mig en spårsele och en lina snart..fast iof kommer ju vintern så det kanske får vänta till våren.

Sedan for jag och Tobias till brorsan och Jenny för lite kladdkaka och Idol. Idol är bättre när dom sjunger en och en.
Imorn har jag möte med Ams....suck. Gruvar mig. Hoppas det går bra och dom inte försöker tvinga på mig nått jag inte vill. Har andra planer så jag tycker dom borde lugna sig men man vet ju aldrig.

Sova?Jaa..
Go natt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: