Madelene

:)

Kategori: Allmänt

Har gått en lång prommis med Jessi, Erik, Rasmus och Molly ikväll. :) Det va trevligt.
Fast vi bor så nära så är det ofta vi inte hinner träffas, nån av oss har alltid fullt upp. Men det är i perioder det där också, ibland ses vi inte på länge och ibland är vi med varandra jämnt. :) Jag är glad att Jessi bor här.. och Erik då med såklart. :P
Nu har jag snabbstädat lite så inte gubben ska bli sjuk. Han mena på att man kan få hjärtfel av damm? Har aldrig hört talas om men säkert en allergi eller två.
Har tänt en massa ljus och precis öppnat kursboken. Nu känns den kul igen. :)
Efter jag läst en stund ska jag belöna mig själv med lite Sims 3.
Och jo Glenn ska fixa jag och Molly en älgklöv!:) Yeah! Nu blire spår!




Kommentarer

  • Emilie säger:

    Men va spännande! vad ska du läsa? :)

    2009-09-08 | 14:42:47
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag håller på läsa en ekonomi kurs. :)

    2009-09-08 | 15:26:55

Kommentera inlägget här: