Madelene

Friday night!

Kategori: Allmänt

Sitter hemma. Har sprungit runt och tänt en massa ljus. Mys. :) Har även köpt mig en gottepåse. Just nu känns allt riktigt bra och harmoniskt. :) Ett stor plus idag var ju att jag gått ner 1kg. Ändå har jag inte slutat äta bara börjat träna! :) 1 kg är väl kanske inte så himla mkt men det känns bra att det är åt rätt håll iaf. Tänk jag kanske nån gång får köpa min snygga jeans igen. :)
Det va roligt att boxas igår också, då vare Jessi som var min partner. :)
Idag har jag mest dolat på här hemma.. kanske inte gjort så mkt men det är himla skönt.
Imorn ska vi till Lycksele marknaden med brorsan och Jenny. Mysigt. :) Tror inte vi kommer vara där på kvällen. Jag får alltid aggresionsproblem när jag ska på hotellet under Lycksele marknaden. Så jävla mkt folk! Man kan inte röra sig och varmt! Näe...home sweet home. :)
Tobias har fortsatt lacka skåpluckorna till köket. Ska bli så skönt att äntlligen få skåpluckor. Som jag längtat!
Mmm...kommer inte på nått mer vettigt.
Ha en skön fredag!

Molly har redan intagit fredags position i soffan.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: