Madelene

Hello there..

Kategori: Allmänt

Igår vad det mörkt i Storuman. Eller ja inte riktigt mörkt men det fanns då ingen ström iaf på ca 3 ½ timma. Måste vara ett slags rekord. Affärerna fick stänga och allt. Men ändå har jag inte läst en rad någonstans (dvs på nätet iof) om VARFÖR det var strömavbrott så länge? Mysko. VK=Umeåtidning eller?
Man inser också att mycket av det man pysslar med i vardagen kräver att det finns ström. :)

Till nått annat så är jag brunett nu. :) Tobias färgade mitt hår (!) för Jessi hade inte tid på kvällen och han fick godkänt som frisör. :) Men han fick inte röra saxen, det får hon göra. :)

Mollys tass läker. Vi har tagit av bandaget igår eftersom det skulle bara sitta i 3 dagar och hon får antibiotika tabletter i några dagar nu. Jag tror hon tycker det är lite irriterande att så fort hon ska leka och röja på som vanligt gör det lite ont där klon satt.

Igår va jag och Tobias hurtiga. Eller han är ju det nästan varje dag medans jag är latast i kommun. Vi tog en powerwalk uppför utsikten. Men jag va så jävla slut på när vi va halvvägs så då gick vi hem. :) Men om man gör så här varje dag borde man ju bli smalare? Och skippar allt jävla sött förstås. Ska sätta mig på en anti sött förbud snart. Men en sak i taget och jag börjar med powerwalks. :)

Broder och Jenny (jag vill alltid skriva Jay efter ditt namn..haha) va och såg film hos oss igår. Mysigt. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det är en mycket bra början att gå uppför utsikten. kämpa på, sen om ett tag kan du börja jogga i sakta tempo :) du kan ju ha molly som lite hjälpmedel om du vill :D

    2009-09-03 | 18:11:13
    Bloggadress: http://erikaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: