Madelene

Home makeover

Kategori: Allmänt

Hösten här. NU ska vi göra om hemma, eller göra klart. :) Köksluckorna ska på plats. Golvet och golvvärmen i hallen ska också på plats. Sedan har jag såklart kommit på ett nytt projekt. :) Kontoret. 
Där ska vi tapetsera om och så ska jag köpa mig ett eget skrivbord och en jäkla massa förvaring till allt mitt rat! Vi måste även köpa en bokhylla för det blir en del pärmar med Tobias företag och så om jag inte minns helt fel har vi lånat hyllan vi har av Maggan?:)
IKEA here we come!:)
Så synd att man inte ens kan beställa hälften av grejerna man vill ha på hemsidan! Jag har aldrig förstått grejen med att det ska va som det är nu??

Annars har vi varit en sväng till Lycksele idag. Bara för att, lite miljöombyte och kika i lite affärer. Mysigt. :) Blev tok inspererad av tapetsortimentet på färgaffärn där! Så mycket snyggt!

Nu ska vi iväg och se Idol hos broder och Jenny. :)

Kommentarer

  • Magda säger:

    jepp hyllan har ni lånat av mig, låna på bara jag saknar den inte :-)

    2009-09-09 | 20:46:35

Kommentera inlägget här: